Welcome to Paragadi Restaurant

Slider

Ποιές είναι οι διατροφικές αξίες του ψαριού;

Τα ψάρια περιέχουν πρωτεΐνες ψηλής βιολογικής αξίας, δηλαδή αμινοξέα που δεν μπορεί να σχηματίσει μόνος του ο οργανισμός. Αυτά τα αμινοξέα είναι σε αναλογίες όμοιες με αυτές που χρειάζεται το σώμα. Οι πολύτιμες πηγές πρωτεϊνών είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη και επιδιόρθωση ιστών του σώματος και καλή λειτουργία και δομή των κυττάρων.

Επίσης τα ψάρια αποτελούν πηγή των πολύ-ακόρεστων ω3 λιπαρών που είναι ευεργετικά για την υγεία. Τα ω3 λιπαρά συμβάλλουν και στην πρόληψη της αρτηριοσκλήρυνσης και στένωσης των αρτηριών, μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιοπαθειών και εγκεφαλικών.

Άλλες ευεργετικές τους ιδιότητες είναι η μείωση της πηκτικότητας του αίματος, βελτιώνουν την ελαστικότητα των αρτηριών και μειώνουν την πιθανότητα εμφάνισης καρδιακών αρρυθμιών.

Τα ψάρια και τα υπόλοιπα αλιευτικά προϊόντα όπως τα μαλάκια αποτελούν καλές πηγές των βιταμινών του συμπλέγματος Β (όπως Β1, Β2 και Β12). Τα λιπαρά και ημι-λιπαρά ψάρια είναι επίσης καλές πηγές των λιποδιαλυτών βιταμινών: Α (βοηθά στην όραση) και Δ (απορρόφηση ασβεστίου και σχηματισμός οστών).